tisdag 18 september 2012

Mina känslor är 'all over the place'

Bo Kaspers Ett ögonblick i sänder

Tårarna grumlar mina ögon

Det finns så många låtar som väcker min sorg.

Detta är en av dem.

Efter de här omtumlande veckorna då kropp och hjärna har gått på högvarv ligger känslorna nästan utanpå huden.

Inte mycket behövs för att det ska brista.

Jag är smärtsamt medveten om födelsedagen.

Den ligger där och gnager.

Själva födelsedagen brukar inte vara ett problem.

Då är vi nära. Alla vi.

Det är nedräkningen till den.

5 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Kram kram kram kära finaste du!! Jag kan inte ens förstå en miljarddel av din smärta. Din sorg. Men jag vill veta att jag tänker på dig. På er.

Sahra sa...

Tack. Det värmer.

Anonym sa...

Åh,Sahra.Tänker på dig.Kram

Martina sa...

Det är omöjligt att första.
Men jag tänker sa pa dig och din familj och skickar dig en massa kramar.

CreandoPhoto sa...

Jag kan inte läsa en rad av dina ord utan att tårarna rinner. Men jag vill läsa. Jag vill försöka förstå. För att jag vill känna med dig i detta svåra. Och för att jag ska förstå hur värdefullt men skört livet är. Tänker varma tankar och önskar att du förstår hur mycket jag tycker om att du berör...
Kramar